MUSLIMAH KECIL DISINI

Friday, 18 April 2014

ALHAMDULILLAH , DAH BERTUNANG YE?

Assalamualaikum ,
lama rasanya tidak melenguhkan tangan untuk menekan keyboard di pagi hening lagi sejuk .

rasanya ada je nak post cuma kemalasan yang melanda diri bertambah kritikal dari hari hari . haih .


sempena pertunangan kakak sedara , rajin kan lah diri nak menghupdate walaupun malas . haha kesian kitewwwwwww .


hari tu punya hari tu balik belakang lagi , kakak sedara kita yang bernama kak adda sudah pon melansungkan pertunangannya bersama jejaka pilihan hati sendiri . sumber mak jemah sekampung mengkhabarkan bahawa pasangannya itu adalah kawan baiknya sendiri . 

eh bestnya . sebab kawan baik kita tahu dah perangai buruk dan baik kita . betoi daaakkkk? 

dan aku sebagai sepupu ye sepupu . haruslah turun kampung untuk tolong apa yang patut . ye lah umur pon makin meningkat . udah 19tahun pon kena lah tunjuk kerajinan anak dara ni , walaupun kau ni (PEMALAS SEBENARNYA) . buat lah apa yang patut kan kan . senang lah lepas ni kita pulak yang bertunang . eh kau . 


pada hari keramat tu aku jadi jurukamera yang tidak profesional tapi gambar memng superb . kata kakak sedara i lah . nak cakap dengan hampa memang ramai kot sedara iolls yang memakai kamera dlsr yang hebak hebak tu . sedih mengenangkan diri apabila takda kamera hebak sebegitu , :( 





jadi i belanja uolss gamba je lah . k bye. 


adik beranak pak cik kasim . cantik cantik dan hensem tau .

bakal mak mertua :)

tangan iolss memang kreatif. daebakk!

memang jelita habis.

say cheese akak - akak sekalian

satu keluarga kak jemah happening uolls!


eh? pengantin mana pulak ni ye?


No comments:

Post a Comment