MUSLIMAH KECIL DISINI

Monday, 24 February 2014

Pemimpin sekolah pemimpin diri

assalamualaikum .

apa yang kita tahu pasal pemimpin . adakah kita pemimpin ? ketuk dada bertanyalah kita pemimpin? 
memimpin apa ? diri sendiri atau diri orang lain ? atau keduanya? fikirkan fikir dalam dalam .


pemimpin sudah semestinya memegang tanggungawab yang akan membebankan mereka (cakap lepas lah) tak perlu berselindung seperti baik saja bunyiknya.. zzzzz 

pimpinan kita tu berkesan ke? terhadap diri sendiri dan orang lain . fikirkan balik?
bagi aku pimpinan aku masih ada tiang yang goyah . yaaa . kedatangan aku tidak tepat pada waktunya . aku mengaku aku mengaku itu kelemahan ku yang masih janggal jika diubah . mengapa ya . tanya diri . omo banyak sangat mengelatnya .

ya manusia pasti mahu meng backup diri sendiri . menipu kau tak mahu adili diri kau bukan . peduli aku? tidak !

serius je bunyinye releks lah kak .


show time akak sekalian !!!!!!!!

hari ini adalah hari penting hari yang cukup spesial bagi aku sebab ada bihun haha. tak delah hari perlantikan watikah dimana kita mendapat jawatan kita masing masing . aku pengawas sekolah yang agak kechubian disitu . okey nak tengok gambar ? nak ? nak? nah.
ku perkenalkan timbalan ku yang setia dari kiri ye akak akak .
mukhris , puan suria , lim xio yi , siti adlina , aku ,diyana,aaina

badan pengawas yang telatah nya tidak kurang hebatnya .
 heii kami masih no 1 di bawah cikgu . yaaaa

pelbagai gaya . gila. haha happening kot

yaaaaaa.. ini lah diaaa.
gegarkan megat khas !!!!!

No comments:

Post a Comment