MUSLIMAH KECIL DISINI

Thursday, 12 December 2013

muslimah pon manusia biasa.

assalamualaikum .
aku tak boleh tidur walupun berjam jam cuba melelapkan mata kurniaan ilahi .
sedih . nak tidur awal  tapi tak boleh .
tahun depan dah lah sekolah . habislah kalau perangai tak tidur terbawa bawa sampai tahun depan .


sementara nak lelap mata yang tak boleh lelap . terfikir juga .
kalu nampak mana mana pak haji , pak serban , wanita bertudung labuh dan berniqab aku mesti cakap wahh die mesti baik gileeee !!!!!
ye lah orang yang lurus ikuti ape yang diperintah ALLAH mesti lah baik kan .
namun aku silap . SILAP BESAR !

mereka juga manusia , manusia biasa seperti aku .
yang mempunyai nafsu dan perasaan .
ya kita lupa tu !

yang kadangnya membuat silap , termaki , terkurang sabar .
bila ada saja muslimah atau pak serban buat silap sikit . ramai sangat orang akan terus pandang serong
atau tidak mempercayai lagi . namun percaya lah dia setaraf dan sekufu dengan kita .

jangan lah terus menghukum . siapa kita untuk mengadili dia sebegitu . sedangkan nabi pon memaafkan umatnya apatah lagi kita manusia yang tiada apa apa gelaran . hanya hamba biasa di muka bumi ini..

ingat kawan kawan kalau ada orang buat salah ke apa . jangan terus bash mereka. maafkan dan beri peluang . nota ini untuk diri sendiri juga ya ramlah saharani :)





Wednesday, 4 December 2013

penutup dagu yang murah

assalamualaikum / selamat pagi/ selamat malam
hari ini kami akan cerita pasal penutup dagu . dia bukan macam inner tapi ...
nak tahu tak? haa . mari saya habaq kat hampa . kualiti kain lycra terbaikkk . tak panas serap peluh ringan . murah pulak tu dibawah rm10 . berminat ? ada pelbagai warna . terbaik . ia boleh dipakai dengan tudung biasa atau dipakai dengan telekung . hebat kan? 1 produk pelbagai guna . jangan risau ada je reegift untu kenkorang yang cepat cepat wechat kami untuk mendapat kan penutup dagu murah ni . 

berminat mari menghubungi saya wechat id = ramlahram95/afinaanuar
                               no.telefon =017531638/0175686479
founder kami yang menggayakan peutup dagu.


contoh penutup dagu . 

Tuesday, 3 December 2013

tudung labuh yang murah.

assalamualaikum .
selamat malam dan hai :)

masih mencari tudung labuh , tudung sekolah labuah atau biasa
yang murah ?
hanya perlukan rm 20 - rm30 . wau murahnya ?
tak perlu lagi mahal mahal untuk meutup aurat .

memang selalu tudung labuh dekat luar sana mahal mahal tahu . rm 40 lah . mana mampu contoh pelajar kan?
so kat sini junior saya dan saya ada jual tudung labuh made in her hand . junior saya yang jahit . cantik . kain berkualiti , kain nya yang tak panas . ada freegift lagi . untungnya .. waktu saya beli tudung tu dia kasi purdah . simple but nice kan ? 

do contact us in wechat = ramlahram95 , facebook = afina anuar or you can text us at me = 0175131638 or afina = 0175686479 .
sebab badan saya yang kecil jadi saya pilih saiz M yang berharga rm25

pelbagai pilihan saiz .
cantik bukan?