MUSLIMAH KECIL DISINI

Wednesday, 20 November 2013

SANAH HELWAH RAMLAH

assalamualaikum ,
lama benarnya tidak menjenguk dunia kecil ku , dunia penulisan ku .
alhamdulillah esok bakal genap usia ku ke18 .
banyak yang aku belajar erti hidup didunia . walaupun tidak matang ,
namun sekuranngnya .. aku ada pengalaman pahit manis ..
terima kasih kepada mak ayah angkat ku yang ku anggap ibu ayah kandungku . 
terima kasih .. membesarkan ku tanpa lelah merungut .
jujur ku katakan . aku anak yang degil dan bermasalah ..
namun mereka ada untuk menegurku . tanpa letih .
dedah kan aku dunia yang berliku . ya ALLAH terima kasih . alhamdulillah .
walaupun KAU ambil ibubapa kandungku . tapi aku ada yang baru . untuk menumpang kasih ..
walaupun aku merasakan diri aku sangat kasihan namun ada yang lain yang lebih kasihan dari ku . ya ALLAH panjangkan lah umurku untuk hidup didunia MU ini . ampunilah dosaku , dosa terhadap ibu ayah angkat ku iatu saharani b ngah a rani dan che nik bt abdullah . KAU berilah mereka panjang umur, kesihatan yang baik , rezeki yang melimpah ruah , jangan lah mereka berasa letih .  BERI LAH AKU KEBAHAGIAAN DUNIA DAN AKHIRAT . amin :) 

IHSAN GOOGLE
SELAMAT HARI JADI RAMLAH BT SUBEI 

SELAMAT HARI JADI RAMLAH SAHARANI 

No comments:

Post a Comment